Wednesday, December 22, 2021

All Other letters of Margus meigo Waffa

 

 Tulekul!

Links to all other letters,
Alustuseks:
http://arvutiministeerium.ee/alustuseks/Facebook/messages/messages.html


Kui kord need kõik olemas on, siis saab lihtsamini ka vaadata ja arusaada, mida ma kokku puterdanud olen ja omakorda arusaamatuid kirju arusaadavamaks teha,
NING kõige olulisem lisaks olulisele, et arusaadavamaks teha, ka Juurde kommenteeritud väljaanded samadest logidest,


Sest tõesti, ajapikku mitmeid mõtteid ja lisasi tuleb, mida enda ja teiste mõtete osas täiendada sooviks, ise enda ja muidu ilmapildi jaoks.

Imestusi mida tunnen ja tundnud olen kui uuesti ühte ja teist loen. Sai ju mu mitte täiesti kogematta kribu mess kirjade mote olema, et need ka arusaadavaks saaks, kuid jah, ega päris arusaadavaks saavad nad ju ikka saada, siis kui mu/me elu armastus koos on..



Google Chats:






No comments:

Post a Comment

Comment with all your hear,t as much you like, how you like...
and if you see comments, that are not so good.. please let me know in FB or send email.. will try to fix it then!

Thank You!

Margus