Tuesday, March 31, 2009

grace01 from golive.ee - Eesti Keeles :D

userpicture Saadetud › 02/10/2009 18:48
Loetud › 03/31/2009 16:35
Pealkiri › grace4ammed@yahoo.com
grace4ammed@yahoo.com

Minu nimi on armust,
Olen noor ilus tüdruk, täis armastust, hooliv ja romantiline. Olin muljet, kui ma nägin oma profiili ja ma armastan seda, ma arvan, et me saame klõpsa koos. Ma nagu sina vastata mulle sellest e-posti aadressi grace4ammed@yahoo.com ja ma näitan sulle minu pilt, siis te teate rohkem mind.
Palun kontakteeruge minuga otse e-posti aadressi grace4ammed@yahoo.com nii, et mul on piisavalt ruumi, et lisada pilt ja saata selle sulle sealt teile rohkem teada mulle.
Vanus, kaugus ja keel ei loe midagi, kuid armastus küsimused elus.

No comments:

Post a Comment

Comment with all your hear,t as much you like, how you like...
and if you see comments, that are not so good.. please let me know in FB or send email.. will try to fix it then!

Thank You!

Margus