Tuesday, March 31, 2009

happy00 from goLive.ee - Eesti Keeles :D

Saadetud › 02/17/2009 11:28
Loetud › 03/31/2009 16:35
Pealkiri › happybabysent22@yahoo.com
happybabysent22@yahoo.com

Tere Kullake,
, Kuidas sa teed täna oma tervist. Ma arvan, et sul on kena päev, minu nimi on õnne. Sul on kena profiili www.golive.ee huvitab mind, ma arvan, et meil on head sõbrad. Mu kallis ma saan sind usaldada, ma vajan umbes ma usaldust ja helistan talle minu oma, ma vajan usalduskonto väärt isik. Räägi mulle teie ise. Usun, et nii palju ausalt. Ma otsin aus inimene, kes ma olla kindel, ja jagada minu augu armunud ... sa saaksid mind läbi minu e-posti aadress (happybabysent22@yahoo.com) Ma ootab yhteydenottoasi Kiiresti.
Sinu uus sõber.
õnne.
Palun ma nagu sa pöörduda mind läbi minu e-posti aadress, (
happybabysent22@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment

Comment with all your hear,t as much you like, how you like...
and if you see comments, that are not so good.. please let me know in FB or send email.. will try to fix it then!

Thank You!

Margus