Tuesday, March 31, 2009

suzy208 from goLive.ee - Eesti keeles :D

userpicture Saadetud › 02/02/2009 22:35
Loetud › 03/31/2009 16:35
Pealkiri › Hello

Tere
mu kallis, ma olen täiesti rahul, teiega pärast läbimas oma profiili minu otsida suhe. Minu vanus, kaugus, rassi ja värv ei ole oluline, pigem väärtus, mida ma kõige rohkem mõistmist ja armastust, et on olemas meie vahel. Nii et erilist viisil Ma tahaksin edasiseks teabevahetuseks teile, et me teame üksteist hästi, kui te jagavad sama arvamust minuga jõuaksite mind mu e-posti aadress (susanoti@yahoo.in) olen püüdnud öelda mulle rohkem sinust oma vastuses ütlen teile rohkem mu enda oma picture.I olen ootab readfrom sina.
Sinu uue sõbra Suzy

No comments:

Post a Comment

Comment with all your hear,t as much you like, how you like...
and if you see comments, that are not so good.. please let me know in FB or send email.. will try to fix it then!

Thank You!

Margus